با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ نماینده مجلس: توجه به آموزش و پرورش مغفول مانده است
زیارت عاشورا

نماینده مردم شهرستانهای بوشهر، گناوه و دیلم گفت: با وجود نقش آفرینی مراکز آموزشی علمی درپیشرفت جامعه اما تاکنون از آموزش و پرورش غافل شده ایم که توجه به این مهم ضروری است.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم جمیری روز چهارشنبه درجلسه شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: همه موظف به توجه به آموزش و پرورش هستیم و باید برای تعالی آن اقدامات موثر را در نظر داشته باشیم.
وی اظهارکرد: پیشرفت جامعه درهمه زمینه ها مدیون آموزش و پرورش است و بی توجهی به نقش معلمان باعث زیان جامعه خواهد شد.
جمیری ادامه داد: توجه به کرامت و شخصیت علمی معلمان بیش از توجه مادی به آنها دارای اهمیت است که می تواند زمینه تامین شرایط مادی را نیز فراهم کند.
وی بیان کرد: باید بین دستگاه های اجرایی هماهنگی لازم وجود داشته و ازهمه امکانات و فرصت ها برای بهبود کیفیت آموزش و پرورش استفاده کرد.
جمیری گفت: همه دستگاه های اجرایی به منظور کارکرد بهتر آموزش و پرورش کمک کنند تا بتوانیم به تعالی مناسبی در این بخش دست پیدا کنیم.
وی افزود: رضایتمندی فرهنگیان به رضایتمندی جامعه منجر خواهد شد که به کارکرد آموزشی نیز کمک می کند.
جمیری اظهار کرد: توسعه و تجهیز هنرستانها و آماده کردن نیروهای دانش آموز در آن برای اشتغال آینده به تامین نیروهای فنی در استان کمک خواهد کرد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394برچسب:, | 11:32 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |